خونه از پایبست ویرونه دکتر دربند واکسن ویروسه

ویرون و ویروس رو حال کردین؟ بریم سر مطلب.

این اخوی ما دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سر قضیه واکس روسی فرمودن که ما اول به همسر و فرزند خودمون تزریق می‌کنیم و این بحث‌ها چیه که راه انداختین و چه‌ها و چه‌ها. خدمت این داداشمون عارضم که برادر، مساله کمی ریشه‌ای‌تر از اینی هست که شما می‌فرمایین. مشکل امروز وطن و هم‌وطن این نیست که شما واکسن رو اول به خودتون می‌زنین، به بقیه تزریق می‌کنین، از چین می‌گیرین، از روسیه می‌خرین، از انگلیس وارد می‌کنین، از امریکا تهیه می‌کنین، از فرانسه تدارک می‌بینین، با کوبا می‌سازین، بدون کوبا می‌سازین، داخل درست می‌کنین، خارج تولید می‌کنین، بابتش دلار می‌دین، با نفت پرداخت می‌کنین، وزارت بهداشت قراره وارد کنه، سپاه و بسیج قراره بیارن، و باقی مسایل فنی و عملیاتی و تجارتی و مالی و تزریقی و غیره و ذلک. حتی مشکل این نیست که ویروس افتاده به جون ملت.

مشکل متاسفانه این اعتماد لاکرداره که خراب شده. نه فقط هم بین مردم و حکومت‌. بین خود مردم، بین کسبه، بین سازمان‌ها، حتی بین برادر و خواهر. همه. آقا افتضاحیه. متاسفانه باید بگم که به‌نظر این حقیر فقیر سراپاتقصیر مسئولیتش با حکومت هست. وقتی جریان آزاد اطلاعات نیست، وقتی لابی و فساد تاثیر خودش رو حتی روی ژن آدم‌ها می‌گذاره و خوبش می‌کنه، وقتی دروغ از تریبون‌های رسمی گفته می‌شه، وقتی امام جمعه‌ی مملکت در مورد زنده‌شدن و لبخند زدن میت حرف می‌زنه و کسی نیست بگه نکن آقا، وقتی هواپیما رو می‌زنن و بساط کی بود کی بود من نبودم رو  باید کانادا و سوئد و اوکراین وربچینن، وقتی رای و شعور مردم محترم شمرده نمی‌شه، همه و همه باعث می‌شه که مردم اول حرف شما رو باور نمی‌کنن، بعد یاد می‌گیرن باید دروغ بگن تا کار راه بیفته، بعد دروغ نهادینه می‌شه، بعد به‌هم دروغ می‌گن، بعد حرف هم رو باور نمی‌کنن، بعد کلاً کسی به کسی اعتماد نداره، بعد دیگه هرکی هرکی می‌شه.

شما دکتر جان که پزشک هستین و بدن‌شناس، فرض کن چشمت به دستت اعتماد نکنه، یا پای راستت به پای چپت، یا سیستم بلع به سیستم تنفس، یا سیستم ایمنی به سیستم عصبی یا کلاً به مغز هیچ عضوی اعتماد نکنه. حالا بیا جلوی چهل‌تا دوربین واکسن روسی به علی آقاتون بزن یا به‌خودت یا به‌همسر. فکر می‌کنی این مردم قراره چیزی که توی تلوزیون می‌بینن (اگر ببینن) رو باور کنن؟ اعتماد رو بسازین بقیه خودش ساخته می‌شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *